Ieri am „rosit” intr-o gradina

Cum pe la tara nu reusesc sa mai ajung de ceva timp. Iata-ma foarte incantata de ideea de a merge la gradina si a petrece ziulica intreaga acolo, cu verdeata peste tot.

Mare mi-a fost surpriza sa fiu intampinata de o multime de flori in ghivece atarnate pe langa casa, gradina cu o iarba verde si proaspata, copaci din care am cules si gustat pe rand o pruna si un mar verde.

Ce m-a fascinat cel mai mult? Sera de rosii. Sa poti sa mergi printre tulpini mai inainlte ca tine, pline de aceste rosiatice forme neregulate, sa desprinzi forma de crenguta si sa o poti gusta acolo pe loc. Sa lasi dulceata sa te farmece.

E foare multa munca in spate imi imaginez, dar rezultatul final merita. M-am gandit ca imi doresc o gradina. Nu stiu cum vreau sa arate, dar cu siguranta trebuie sa fie rosii in ea, zmeura si mure. Desigur strugurii vor fi nelipsiti. iar munca ma va desprinde de toate gandurile.

DSC_2871a DSC_2881a DSC_2859aDSC_2891a DSC_2834a DSC_2854a  DSC_2861a

~ de aneresia pe 24 August, 2015.

Lasă un răspuns

 
