Poveste despre Cehia… continuare

Dragă cititorule,

Am promis ca voi reveni cu fotografii despre vacanța în Cehia. Povestea a rămas la drumul spre Castelul Spilberk din Brno. Pe un drum pietruit cu bancuțe și plin de vegetație, urcăm și urcăm și ne întrebăm dacă nu cumva am greșit drumul, pentru că nu se vedea nicio bucațică din castel. Cu toate astea ne bucuram de racoarea dată de umbra copacilor și de panorama orașului Brno.

DSC_0970

Iată panorama, se vede catedrala Sf. Petru și Paul.

DSC_0978

Am ajuns și la intrarea în Castel. Era înconjurat de un zid făcut complet din cărămizi roșiatice. (Intrarea în castel este gratuită)

DSC_0972

DSC_0974

DSC_1006

DSC_0981

Să vă mai spun ca în fiecare weekend se organizau spectacole sau concerte în curtea interioară a castelului. Scena era pregătită pentru o piesă de teatru.

DSC_0983

Am fost norocoase să găsim și o expoziție despre Japonia. Așa că am spus Arigatou gozaimasu (Mulțumim frumos) organizatorilor. :). Cred că am crescut cu toții cu desenele janoneze ~  anime-uri.

DSC_0986

DSC_0994

DSC_0989

DSC_0992

DSC_0999

DSC_0997

Undeva în fața mea erau foarte multe bănci. Ne-am odihnit și am servit o cafea. Mă gândeam doar la cum ar fi să locuiesc acolo, să iau o carte cu mine, să mă așez pe una dintre bănci, să am panorama orașului în fața mea și o poveste extraordinară în mâini.

DSC_1002

Va urma.

~ de aneresia pe 16 Mai, 2013.

Lasă un răspuns

 
