Se spune că atunci când îți este făcută o fotografie, ea va rupe o bucată din sufletul tău…

 

Imagine Mi-am amintit astăzi de scrisori și de faptul că mi-e dor și îmi doresc să scriu scrisori.

Am să-ți scriu scrisori ție cititorule, tastatura va fi penița mea, fotografiile… rămășițe din mine.

Am scris că mi-e dor. Da, îmi este dor. În liceu obișnuiam să scriu scrisori pentru cea mai bună prietenă, iar ea îmi răspundea, cu toate că împărțeam aceeasi bancă.

Scrisorile ar trebui să fie poate personale, ale mele vor conține povești, mai vechi sau mai noi. Idei ce vor contura personaje,

Îmi propun să reiau firul, mai mult sau mai puțin creativ, ce mă obseda, odată… demult.

Vreau să readuc la viață personajele ce așteaptă cuminți pe o bancă intr-un colț al minții si pe care le-am visat de curând. A fost atât de intens, încât am crezut că sunt reale.

P.S. Am să încerc să vă povestesc și câte o întâmplare – două, trăite într-un alt spațiu decât România, dar bine-nțeles draga noastră țară va fi prezentă de asemenea.

~ de aneresia pe 5 Februarie, 2013.

5 răspunsuri to “Se spune că atunci când îți este făcută o fotografie, ea va rupe o bucată din sufletul tău…”

  1. Bine ai revenit în blogosferă.

    Eu sunt de părere că scrisorile sunt doar acelea scrise cu mânuța, deci ideea mea ar fi să le scrii pe o foaie și să le scanezi, ca să fie cu adevărat scrisori (da, sunt rău, poate :P)

    • Nu consider ca esti rau. E interesanta ideea, eu oricum scriu mai intai pe hartie si apoi transcriu pe blog. As face asta daca nu mi-ar dispacea atat de mult cum scriu. Poate am sa incerc acest experiment, macar o data. 🙂

      • Te vei strădui să scrii frumos atunci. Dar zic eu, că ar da valoare. Eventual să scrii începutul pe hârtie, atașezi ca imagine, apoi detaliezi în scris.. 😉

        Ia te uită ce idei bune mai am și eu la ora asta 😀

  2. O sa astept scrisorile tale,
    imi place si mie sa scriu scrisori, de mana, pe hartia rece, goala, straina;
    si o sa te mai vizitez, imi place ceea ce faci

Lasă un răspuns

 
