Frunzele si Toamna

E inca inceputul lui noiembrie. copacii sunt aproape goi. Simt miros de iarna, de iarna fara zapada deocamdata, de paie si frunze arse, de ceata si frig. Iubesc toamna si ale ei frunze ruginii. Vaza plina de crizanteme face ca toamna sa fie si mai vie in camera.
E greu sa ma gandesc ca se vor usca, vremea lor va trece si nu le voi mai putea nici macar cumpara. Toamna simt nevoie de crizateme culese din curte, sunt cele reale cu miros de vechi. Sau poate e doar imaginatia mea… parfum de mobila veche ascuns de dulceata frunzelor de toamna.
Frunzele au miros. Ciudat, nu? Eu il simt, simt mirosul de toamna – cand se pregatesc sa moara, simt mirosul de iarna cand cazute pe pamant ii imprumuta mucegaiul, simt mirosul de primvara cand totul e nou si dulce, simt miros de vara cand e prea cald…

~ de aneresia pe 3 Noiembrie, 2010.

2 răspunsuri to “Frunzele si Toamna”

  1. Te privesc nedumerit din spatele unor ochi caprui ruginiti de toamna, unde sa ma ascund de vant cand alerg dupa soare,

    as vrea sa te invit la o plimbare, pas la pas langa nebunul din mine, alerg, rad, zambesc si iti soptesc, apoape rusinat de simplitatea cuvintelor mele, sunt indragostit de …….

    de o misterioasa doamna, tu mi-ai furat orice urma de ratiune, ma trezesc dimineata si inebunesc spargandu-mi narile de mirosul tau, imi umflu tamplele de izul unei gutui uitate in gradina si iubita de bruma.

    iti trimit un sarut furat de vant, alerg descult prin bruma unei dimineti de septembrie, si visez, la un nou an alturi de tine.

    te cunosc de-o viata, toamna mea

    • Toamna nu apartine nimanui si totusi este a noastra… a tuturor. Te ascunzi in spatele acestor ochi caprui ruginiti de toamna, Fa un pas si povesteste-mi despre tine.

Lasă un răspuns

 
