Din nou aici…

girl_next_door_iii_by_autumncry Ar fi trebuit ca lucrurile să meargă mult mai ușor. Să nu se complice atât de mult. Atunci când ai plecat am crezut că voi reuși să uit, dar devenea din ce în ce mai dureros. Întotdeauna ne credem mai curajoși decât ar trebui. Știu că ai făcut mult rău, probabil și eu, dar ceva nu mă lasă să trec peste, de parcă mai așteptam o continuare, o privire, ceva care să-mi spună că de fapt nu s-a întâmplat nimic, să mă mintă, să mă trezească.

Acum ești din nou în fața mea, îmi dau seama că îmi ești atât de străin, de parcă ar fi prima oara când ne întâlnim. Știam că o parte din vină o purtam eu pentru faptul că nu puteam să uit, tot timpul reluam conversațiile noastre și probabilcă multe le refăcea mintea mea fără a avea dreptate cel puțin 20-30%. Asta ar trebui să însemne ceva, nu?

Ne-am privit câteva secunde, amândoi atât de obosiți, nu știu exact ce-mi doream atunci, dar am ales să nu spun nimic, la fel și tu, și am continuat să merg. Până la urmă eram doi străini, nu?

~ de aneresia pe 7 Martie, 2009.

Lasă un răspuns

 
