La revedere…

La revedere, nu ne vom mai vedea niciodată

Am crezut ca ti-am spus deja asta
Sau poate ca nu
Astazi plec
E ultima oara cand ma poti vedea
Cand îmi poți săruta obrajii
Cand îmi poți strânge mâna
Cand ma poți strânge în brate

Dar știai că o sa se intample asta
Așa că nu plânge
Poate nu știai ziua exactă
Și uite că a venit
Poate mai devreme decât te așteptai
Astăzi dulce si bun prietene
Poti să-mi spui la revedere pentru ultima oara
Dar să nu dramatizăm
Știm cu toții că oricum relația dintre noi
S-a sfarsit de mult…

~ de aneresia pe 28 Februarie, 2009.

Lasă un răspuns

 
